UUS NISSAN NV300: TURU ÜHE SUURIMA TARBESÕIDUKITE SEERIA VIIMANE TÄIENDUS

  • Avalikkuse ette jõuavad NV300 van,  crew van, raamkaubik ja Combi.
  • Mudeli turuletoomine teeb Nissanist turu ühe suurima tarbesõidukite seeria pakkuja.
  • Ideaalne platvorm kohandatud teisenduste jaoks.
  • Oma segmendis ainulaadne viie aasta / 160 000 km tootjagarantii.
  • Tõhusad ja võimsad mootorid, mille kütusekulu on vaid 5,6 l / 100 km.
  • Hooldusintervall kaks aastat / 40 000 km hoiab kasutuskulud väikesed. 

21.9.2016 – UEFA Champions League finaali eel mais avaldas Nissan esimese pildi silmapaistvast iluvõrest V-Motion, kuid nüüdseks on uus NV300 kaubik tervikuna avalikkuse ees. 

NV300, mis on oodatud asendus mudelile Primastar, paigutub Nissani tarbesõidukite seeria mudelite NV200/e-NV200 ja NV400 vahele. Selle mudeli turuletulek on väga oluline, sest see tähistab Nissani tarbesõidukite pere uuenduskuuri lõppu.

 

Tänu sellele uuele keskmise suurusega kaubikule on Nissanil nüüd üks turu suurimaid kaubaautode valikuid, mis võimaldab edasimüüjatel pakkuda sõidukeid nii kaubikute, veokite kui ka pikapite klientidele.

NV300 toetab kaubamärgi laiemat tarbesõidukite strateegiat, mis hõlmab nüüd ka veokeid NT400 ja NT500 ning auhindadega pärjatud Navara pikapit, ning see on saadaval nii paneelkaubiku, pika kerega kaubiku kui ka reisijate vedamiseks mõeldud Combi versioonina. Lisaks on nüüd veereva šassiina saadaval raamkaubiku versioon, mis on ideaalne platvorm kohandatud teisenduste jaoks.

Ülima meelerahu tagab NV300-ga kaasnev valdkonna parim Nissani viie aasta / 160 000 km garantii, mis kehtib ka kõigi sõidukile paigaldatud Nissani originaallisatarvikute kohta. Tänu tõhusatele mootoritele ja väikestele hoolduskuludele on NV300 oma segmendis parim valik. 

Mudeli kujundus on hoolikalt läbi mõeldud, et ärikasutajad saaksid oma käsutusse mitmekülgse mobiilse kontori, mis võimaldab sõiduautole omast mugavust ja sõiduomadusi. Tõhusad diiselmootorid, erakordne sõidudünaamika ning juhi abisüsteemide ja ohutustehnoloogia valik teevad NV300-st suurepärase uue tarbesõiduki.

 

Renault’-Nissani liidu Sandouville’i tehases Prantsusmaal ehitatud NV300 jõuab Euroopas müüki novembri alguses. 

Paindlik ja kohandatav tarbesõiduki platvorm

NV300 on paindlik ja kohandatav tarbesõiduki platvorm, mis on mõeldud pakkuma praktilist ja mugavat teenust äriklientidele mitmesugustes ettevõtlusvaldkondades: transpordis ja logistikas, ehituses, kinnisvarahoolduses, kulleriteenustes, kiirparandus- ja mobiilsetes töökodades. 

Selliseid mitmekülgseid kasutusviise võimaldavad kaubikud, mis on saadaval kahes pikkuses ja kõrguses. Pika kerega kaubikuid on kahes pikkuses ja need mahutavad kuni kuus reisijat. Veelgi suuremat paindlikkust pakuvad mitu tagaluugi ja küljeukse kombinatsiooni (kas paneelidega või klaasitud kaubikutena). Neile, kes vajavad ruumi reisijate vedamiseks, on mõeldud kahes pikkuses NV300 Combi, mis mahutab kuni üheksa inimest.

Soodsama hinnaga paneelkaubik L1H1 on kujundatud nii, et see mahutab kuni kolme standardset euroalust isegi L1 konfiguratsioonis, ning selle laadimisplatvorm on 110 mm pikem kui mudelil Primastar. Kaubikusse mahub hõlpsasti kuni kümme 2,5-meetrist kipsplaati. Salongi vaheseinas olev luuk võimaldab vedada kuni 3,75-meetriseid (L1) ja 4,15-meetriseid (L2) koormaid. Tagaosa pagasiruumi maht on olenevalt valitud mudelist 5,2–8,6 m3. 

Saadaval on kaitsev puitviimistlus ja LED-katusetuled, mitmekülgne pagasiruumi raamistik ja ning kuni 20 kaubakinnituskonksu. 

Äriklientide jaoks, kellel on veel spetsiifilisemad nõuded, on NV300 raamkaubik ideaalne alus, millele luua eri valdkondade jaoks sobivaid teisendusi. 

Praktiline salong

Uue NV300 salongi väljatöötamisel oli eesmärk võimalikult suur ergonoomilisus ja mugavus. NV300 kõigi versioonide kokpiti stiilis juhiasend on kõigiti reguleeritav ja varustatud mobiilse kontori modulaarsusega, mis võimaldab juhtidel kasutada nende tööd lihtsustavaid funktsioone. 

Saadaval on nii sülearvuti hoidmise võimalus, topsihoidikud kui ka saatelehe hoidik ning hoiuruumi on kuni 89 liitrit. 

Autos on meelelahutus- ja teabesüsteem NissanConnect koos satelliitnavigeerimissüsteemiga, DAB digitaalraadio, Siri hääljuhtimine (iPhone’i kasutajatele), tahavaatekaamera ja USB-kaardiuuendused.

Skandinaavia ja Baltikumi turu tarvis on kõik sõidukid varustatud eraldiseisva sõidusoojendiga. 

Ohutus

Standardvarustusse kuuluvad laia vaateväljaga küljepeeglid ja saadaval on ka parkimisabisüsteem koos tahavaatepeeglis kuvatava tagurduskaamerapildiga ­ning tagumised parkimisandurid. Valitud mudelite standardvarustusse kuulub ka pimealapeegel, mis on integreeritud kõrvalistuja päikesesirmi. Varustustasemed ja täpsed tehnilised andmed võivad olenevalt turust erineda. 

Iga NV300 elektrooniliste ohutus- ja abisüsteemide hulka kuuluvad blokeerumatu pidurisüsteem (ABS), elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBD), elektrooniline stabiilsussüsteem (ESP), libisemisvastane veojõukontroll (ASR) ja nõlvalt stardi abi, Combi standardvarustuses on peale selle ka rehvirõhu jälgimise süsteem. 

Mootorite valik

NV300 jaoks on saadaval neli erinevat mootorit. Nissani töökindel mitmeotstarbeline 1,6-liitrine dCi diiselmootor, mis on tuntuks saanud crossover'itel Qashqai ja X-Trail, on võimsusega 95 hj, 120 hj, 125 hj või 145 hj. Kahel esimesel on üks turbo, kahel viimasel kaks turbot. Kõigi mootoritega kaasneb kuuekäiguline manuaalkäigukast. Kõik mootorid pole saadaval kõigi keretüüpidega. 

Igal mootoril on diislikütuse kübemefilter ja kõik vastavad heitkoguse normile Euro 6. Lisaks on kõigil mootoritel valikulise katalüütilise redutseerimise (SCR) tehnoloogia; eraldi paaki valatud AdBlue uurealahus võimaldab lämmastikoksiidi (NOx) vähendamise reaktsioonidel toimuda oksüdeerivas keskkonnas, mis vähendab NOx heitkogust.

Kahe turboga mudelitel on mootori käivitus- ja seiskamissüsteem, mis aitab vähendada kütusekulu, ning ökorežiimi lüliti koos käiguvahetuse näidikuga. Viimane on saadaval ka 95 hj mootoriga. See võimaldab juhtidel optimeerida kütusekulu, piirates pöördemomenti ja muutes gaasipedaali sujuvamaks. Kõige kütusesäästlikum on paneelkaubik, millel on 125 hj mootor – selle kütusekulu kombineeritud tsüklis on 5,9 l / 100 km ja CO2 heitkogus vaid 155 g/km. Combi näitajad on veelgi paremad: 5,6 l / 100 km ja 145 g/km. 

Terves seerias on kütusekulu keskmiselt 1,0 l / 100 km väiksem kui Nissan Primastaril. Koos Nissani ainulaadse viie aasta / 160 000 km garantii – mis kehtib ka kõigi Nissani tarbesõidukite originaallisatarvikute kohta – ja soovitatud hooldusintervallidega kaks aastat / 40 000 km on NV300 käituskulude poolest keskmise suurusega tarbesõidukite sektoris uus parim valik. 

Välimus

NV300 välimus on taotluslikult selline, et see sobiks kokku Nissani olemasolevate tarbesõidukite seeria mudelitega ning ka kaubamärgi tunnustatud crossover'itega Qashqai, Juke ja X-Trail. Iluvõrel V-Motion on kohe äratuntav seos ülejäänud tooteperekonnaga. 

Võimalikke kerevärve on kümme: tavavärvid Magma Red, Mole Grey, Glacier White ja Bamboo Green ning metallikvärvid Oyster Grey, Mercury Grey, Jet Black, Panorama Blue, Copper Brown ja Stone. Standardvarustusse kuuluvad 16-tollised terasveljed, valida saab ka 17-tollised valuveljed.