NISSAN LAIENDAB AKU GARANTIID KA PRAEGUSTELE LEAFI-OMANIKELE

 

Nissan teatas erakorralisest sammust pikendada tagasiulatuvalt garantiid, mis kehtib enam kui kümnele tuhandele Nissan LEAFi esmamudelile, mis on müüdud alates selle elektrisõiduki turuletoomisest aastal 2011. Uus laiendatud garantii hõlmab aku mahutavuse vähenemist garantiiperioodi jooksul alla üheksa kriipsu.

 

Selle kohaselt tagab Nissan, et LEAFi liitium-ioonaku mahutavus ei lange alla üheksa kriipsu kaheteistkümnest esimese viie aasta või 100 000 kilomeetri jooksul (olenevalt sellest, kumb enne täitub). See laiendus kehtib Euroopas müüdud enam kui 10 000 Nissan LEAFile, kusjuures 93% LEAFi-omanikest on oma uuendusliku täiselektrilise pereautoga kas väga rahul või täiesti rahul.

 

Nissani müügi- ja turundusosakonna vanemasepresidendi Paul Willcox isõnul on Nissanil hea meel laiendada seda garantiid ka olemasolevatele klientidele. See annab tunnistust sellest, et Nissan on oma tehnoloogia kvaliteedis väga kindel. Willcox ütles: „Meil on Euroopas üle 10 000 kliendi ja kogu maailmas kokku umbes 62 000 klienti, kes sõidavad iga päev täiselektriautoga. Oleme kahe aasta jooksul saanud selle auto kasutajatelt palju tagasisidet.Kogutud andmete analüüsist ilmneb, et meie aku, mis on välja töötatud ja toodetud Nissani ja NECi koostöös, on Euroopas reaalsetes oludes kasutamisel osutunud vastupidavaks ja töökindlaks."

 

Ta jätkas: „Oleme otsustanud teha sammu, mis suurendab meie klientide meelerahu, ja laiendada garantiid, mis kehtib uutele, Euroopas toodetavatele LEAFidele, ka selle elektriauto esmamudelile. Meil on hea ülevaade sellest, kuidas LEAFi aku Euroopa tavaoludes kasutamisele vastu peab, ja oleme tulemustega väga rahul. Nissan LEAF on murranguline auto ning meie eesmärk on näidata, kuivõrd kindlad me oma tehnoloogia kvaliteedis oleme."

 

Norrast pärit LEAFi-omanik Joakim Sveli, kes kasutab oma elektrisõidukit tööautona, on üks neist klientidest, kelle autole see garantiilaiendus kehtima hakkab. Ta sõnas: „See on suurepärane uudis LEAFi esmamudeli omanikele, sest tavaliselt garantiid vanematele mudelitele ei laiendata.Kuigi on hea teada, et see garantii kehtib ka minu autole, ei ole ma veel siiani täheldanud, et minu LEAFi sõiduulatus oleks kasvõi natukene vähenenud, arvestades seda, et olen 18 kuu jooksul sellega iga päev tööle sõitnud ja selle läbisõit on praeguseks pea 40 000 km.Ma sõidan oma LEAFiga igasugustes oludes: vahel isegi 200 kilomeetrit päevas ja selliste ilmadega, kui väljas on 32 °C külma.Olen rääkinud inimestega, kelle Nissan LEAFi läbisõit on palju suurem. Nad vaid kinnitavad minu arvamust, et see auto tagab iga päev vaikse, mugava ja heitmevaba transpordi."

 

Uus Euroopas toodetud Nissan LEAF on saadaval kolmes varustusklassis ning sellel on suurem sõiduulatus, paremad tehnilised omadused ja lahendused ning madalam alghind. Eelkirjeldatud aku töökorras oleku klausel kehtib ka uuele mudelile, mis on juba müügil.