UUS NISSAN QASHQAI - ALGUPÄRASE CROSSOVER'I UUENDUS
Nissan tutvustab uhiuut crossover'ite ikooni
- Julge disain koos oma klassi parima tehnoloogiaga, toetudes crossover'ite teerajaja Nissan Qashqai enneolematule edule
- Tippkvaliteediga sisekujundus, materjalid ja varustus
- Lai tehnoloogiate valik, mis lisab crossover'ite segmenti maksimaalse mugavuse ja kaasahaarava sõidukogemuse
- Äärmiselt tõhus - CO2 heitkogus kõigest 99 g/km
- Müügil alates 2014. aasta veebruarist
Täna jõuab crossover'ite segment viimase seitsme aasta kõige olulisema verstapostini. 2007. aastal tõi Nissan turule mudeli, mis sai crossover'ite teerajajaks, jõudis kahe miljoni kliendini ja leidis peatselt hulga jäljendajaid. Nüüd läbib see mudel uuenduskuuri.
Uus Qashqai, mida iseloomustab Nissani kaubamärgi uuendusmeelsus ja põnevus, tuli esmaesitlusele Ühendkuningriigis Londonis, et tähistada crossover'ite teise põlvkonna algust. Üle 5000 inimese - väike, aga oluline osa Qashqai juhtidest üle kogu maailma - esitas parimast tehnoloogiauuendusest pilte. Need fotod võeti aluseks uhiuue Qashqai kujundamisel ja täna esitletaksegi seda disaini esimest korda maailmale.
Nissan Qashqai on crossover'ite turgu juba pikka aega valitsenud: alates 2007. aastast on seda toodetud üle kahe miljoni eksemplari. Mudel on meeltmööda nii C-klassi juhtidele, kes soovivad täiendavat stiilsust, tehnoloogiat ja põnevust, kui ka piiratud eelarvega tõhusamat sõidukit otsivatele inimestele. Uhiuus Qashqai parandab Nissani juhtpositsiooni crossover'ite segmendis veelgi, kui mudel 2014. aasta veebruaris valitud maailmaturgudel müüki läheb.
Nutikas tehnoloogia
Tippklassi tehnoloogia, teise põlvkonna crossover'i kujundus ja täiustatud dünaamika - need omadused iseloomustavad uut Nissan Qashqaid.
Uus rabav Qashqai on varasemast mudelist 47 mm pikem ning pisut madalam ja laiem, mis annab sõidukile voolujoonelise ja tasakaaluka hoiaku, kusjuures samal ajal on alles jäänud crossover'i stiil, kompaktsed mõõtmed ja juhiistme kõrge asetus. Eripärased tunnused, milleks on muu hulgas merekarbi stiilis kapott, muudavad välimuse esmaklassiliseks, säilitades Qashqai jõulise visuaalse identiteedi.
Samamoodi nagu kõik uued Nissani mudelid on ka Qashqai varustatud mitmekülgse uuendusliku tehnoloogiaga. See pakub sõitjatele suurepärast valikut uusimaid tehnoloogilisi lahendusi, mis parandavad sõidukogemust igast küljest. Nissani turvakilbitehnoloogia hõlmab nüüd isereguleeruvat hädapidurdusabi, juhi valvsuse jälgimissüsteemi ja liiklusmärkide tuvastamise süsteemi koos paljude teiste ülioluliste juhiabisüsteemidega ning nutikas parkimisabi vähendab linnaliikluses manööverdamisel tekkivat pinget. Tänu uuele Qashqaile on tipptehnoloogia muutunud inimestele kättesaadavamaks.
Mootorid ja käigukastid
Crossover'i juures meeldib paljudele just see, et selles on ühendatud tavapärase sõiduauto tõhusus ja linnamaasturi seiklusvaim. Valik ülitõhusaid täiustatud bensiini- ja diiselmootoreid ületavad uue Qashqai juhi ootusi igal juhul, olenemata sellest, millise neist ta valib.
Turule tulles on valikus järgmised neli mootorit: kaks bensiini- ja kaks diiselmootorit kahe- või neljarattaveoga sõiduki jaoks:
- 1,2 l DIG-T 115 hj (85 kW);
- 1,6 l DIG-T 150 hj (110 kW);
- 1,5 l dCi 110 hj (81 kW);
- 1,6 l dCi 130 hj (96 kW).
Kliendid saavad valida ka manuaalse ja uhiuueXtronicu automaatkäigukasti vahel. Uus Xtronicu käigukast, mis arendati just teise põlvkonna Qashqai jaoks, on saadaval 1,6-liitrise dCi mootoriga.
See ülivõimas käigukast on loodud variaatorkäigukasti põhjal, aga võimaldab sujuvamat ja loomulikumat sõidukogemust. Erinevalt tavapärasest variaatorkäigukastist jäljendab Qashqai Xtronic kiirendamisel astmelise vahetuse ja muutuva ülekandega traditsioonilist automaatkäigukasti. Tasasemal sõidul reguleeritakse ülekandeid märkamatult, et sõit oleks võimalikult sujuv. See tähendab, et Xtronicu käigukast pakub sõitjatele mõlema sõiduviisi puhul parimat lahendust - väikese võimsusega sõites ülimalt sujuvat kogemust ja kiirendamisel kiiret reaktsiooni.
Uuendusi leidub ka uue Qashqai ajamite valikus - see on varasemast laiem ja seadmed on tõhusamad. Igal mootoril on turboülelaadur, mis vähendab koormust, heitkoguseid ja kütusekulu ning pakub samal ajal suurepäraseid sõiduomadusi klassi väikseima CO2 heitkogusega (ainult 99 g/km). Sõidukit muudeti tõhusamaks ulatusliku massivähendusprogrammi abil, mille tulemusena vähendati osade mudelite kaalu isegi 40 kilo võrra, olenemata lisatud uutest seadmetest.
Teise põlvkonna crossover'i kujundus
Sõidukiruumi ülihea kvaliteediga materjal ja kujundus muudavad Qashqai veelgi veetlevamaks. Crossover'it iseloomustab endiselt mitmekülgsus: Nissani insenerid nuputasid välja uuenduslikke viise, kuidas uus Qashqai sobiks paremini juhtide elustiiliga. Uues Qashqais, milles on kaassõitjatele ja pagasile rohkem ruumi ning kohandatav põrandasüsteem, on võimalik pakiriiul eest ära panna, kui seda parajasti ei kasutata.
Uus Qashqai on esimene müügiletulev mudel, mis põhineb Renault'-Nissani alliansi uuel moodulisüsteemil Common Module Family (CMF) ja mis toob klientideni tõhusaid insenerilahendusi.
Euroopas ja eurooplaste jaoks kujundatud ja kavandatud uue Qashqai loojateks on Nissani asjatundjad disainikeskusest Nissan Design Europe (London, Ühendkuningriik) ja Euroopa tehnilisest keskusest Nissan Technical Centre Europe (Cranfield, Ühendkuningriik ja Barcelona, Hispaania) ning sõidukeid hakatakse ehitama Sunderlandis (Ühendkuningriik). Suure panuse andsid ka Nissani disainerid ja insenerid Atsugist Jaapanist.