ESMAESITLUS: NISSAN GT-R NISMO-- Nissan GT-R Nismo liitub 2014. aasta Nissani mudeliga GT-R --

  • Legendaarse Nissan GT-R-i võidusõidust inspireeritud versioon tuuakse esimest korda avalikkuse ette.
  • 600 hj (441 kw) muudab sõiduki välkkiireks.
  • Täiustatud aerodünaamika annab kiirusel 300 km/h täiendava 100 kg surujõu, et teelpüsivus oleks esmaklassiliselt hea.

Nissan GT-R Nismo esmaesitlusega püstitatakse rekordeid ja täituvad unistused. See võidusõidusuunitlusega mudel, millel on murranguline täiustatud aerodünaamika ja ülitäpne juhitavus, tagab tehasehäälestusega superauto dünaamika. Nissan GT-R-il on sõidukite maailmas juba parimate tulemustega superauto staatus ja nüüd on Nissan tuginenud veel kaubamärgi mootorispordi asjatundja Nismo aastakümnete pikkusele võidusõidukogemusele, et arendada välja ülivõimas Nissan GT-R.

 

Nissan GT-R Nismol on eksklusiivne stiil, mis väljendab kauaaegseid funktsioonipõhiseid võidusõidupõhimõtteid. Sõidukis on kasutusel erinevad mootorispordist inspireeritud tehnoloogiad: optimaalsem aerodünaamika, vedrustus ja mootor täiustavad autot, luues tasakaaluka masina, mis tunneb end koduselt nii maanteel kui ka ringrajal.

 

Nissan GT-R Nismo tuleb turule 2014. aasta veebruari lõpus Jaapanis ja veidi hiljem ka Euroopas.

 

Nissani tegevjuhi Carlos Ghosni sõnul on see läbi aegade kiireim Nissan GT-R. „Sellise ringiaja (7.08,679) kohta võime kindlalt öelda, et Nissan GT-R Nismo* käes on võidusõiduautode seas Nürburgring Nordschleife ringraja rekord, mis on võimsate saavutuste seas ülim tase."

 

Nissan GT-R Nismo tutvustus - Nismo tootevaliku lipulaev

 

Tehnilised andmed 

 

Nissan GT-R Nismo on kompromissitu inseneritöö tulemusel loodud ja mootorispordist inspireeritud tehnoloogiaga uuenduslik sõiduk, mille eesmärk on saavutada võimsuses, kiiruses ja juhitavuses uus tase.

 

Mootor

  • Kapoti all asuva 3,8-liitrise V6 VR38DETT mootori arendamisel kasutati oskusteavet, mida koguti Nismo osalemisel sellistel üritustel nagu maailmakuulus 24-tunnine Nürburgringi võidusõit. Mootori võimsust suurendati 600 hobujõuni (441 kw) ja pöördemoment on nüüd 652 Nm.
  • Uued suure õhuvoo ja läbimõõduga turbolaadurid, mida kasutatakse GT3 võidusõidu jaoks, parandavad hingamist ning iga silindri jaoks eraldi optimeeritud klapiajastuse kontrollsüsteem ja täiustatud kütusepump kiirendavad põlemist.

Veermik

  • Vedrustussüsteemi loomisel saadi inspiratsiooni Nismo võidusõiduautost GT-R ja võeti eesmärgiks võrratu erksus, teelpüsivus ja juhitavus, tegemata järeleandmisi sõiduki viimistluses.
  • Sõiduki esi- ja tagavedrustuse vedrud ja mudeli tarbeks välja töötatud Bilstein DampTronicu amortisaatorid tagavad erakordselt hea haarduvuse ja progresseeruva juhitavuse. Võimalik on valida kolme vedrustusrežiimi vahel: Comfort, Normal ja R ringrajal kasutamiseks.
  • Dunlopi välja töötatud eksklusiivsed Nismo rehvid tagavad ülihea haarduvuse ja juhitavuse. Ees: 255/40 ZRF20; taga 285/35 ZRF20.
  • Spetsiaalselt välja töötatud hoovad, mis on paigaldatud topelthoovastikuga esivedrustusse, suurendavad järeljooksu nurka, optimeerides järskudes kurvides rooliasendit ja parandades stabiilsust nii sirgel kui ka kurvilisel teel. Lisaks kasutatakse suuri ülijäiku polte, et suurendada rooliratta kinnituse jäikust.
  • Kurvides ja suuna muutmisel tekkiva kaldumise vähendamiseks on Nissan GT-R Nismol 17,3 mm tagumine põikstabilisaator, mis suurendab veerejäikust ja vähendab kaalu.

Kere konstruktsioon

  • Kere suurem jäikus saavutatakse peale täppiskeevituse ka liimainete abil, tänu millele reageerib vedrustus raske koorma korral täpsemini - see on Nismo tehasetäiustus.

Väliskujundus - eksklusiivne stiil ja täiustatud aerodünaamika

  • Õhuvoo analüüsimiseks kasutatavate uusimate arvutuslike vedelikudünaamika simulatsioonimeetodite abil töötati Nismo jaoks välja aeropakett, mis parandab teelpüsivust, vähendab õhutakistuse mõju ning muudab auto ilme karmimaks ja välimuse jõulisemaks.
  • Eesmine põrkeraud, täiustatud mootorikate ja süsinikkiust tagaspoiler suurendavad surujõudu, sest vähendavad raskuskeset ja tekitavad 100 lisakilo (kiirusel 300 km/h) võrreldes äsja uuendatud 2014. aasta GT-R-i mudeliga. Auto aerodünaamilisi omadusi kohandati, et tagada progresseeruva juhitavuse jaoks kõigil kiirustel esi- ja tagaosa vahel surujõu ühtlane jagunemine. Laiendatud eesmine põrkeraud ja pikendatud, aga kitsama kujundusega tagumine põrkeraud hoiavad tuuletakistuse 0,26 Cd juures, mis on sama kui 2014. aasta Nissan GT-R-i mudelil
  • Nissan GT-R Nismo tuleb müügile viies värvitoonis: Brilliant White Pearl, Meteor Flake Pearl Black, Ultimate Metallic Silver ja Vibrant Red. Lisaks Dark Matte Grey, mis on GT-R Nismo mudeli puhul ainulaadne ja rõhutab auto aukartustäratavat jõulisust.
  • GT-R Nismo mustad kuue kodaraga rattad on inspireeritud Nissani legendaarsest võidusõiduautost GT500.

Sõitjateruum

  • Nissan GT-R Nismo optimaalse asetusega juhikoht annab juhile enesekindlust juurde, sest selle juures on kasutatud kõige oskuslikumaid töövõtteid.
  • Ergonoomilise kujundusega ja süsinikkiust seljaosaga klapitavad RECARO istmed (Euroopas/Jaapanis) toetavad mugavalt ja kindlalt juhi ja kõrvalistuja selga.
  • Nismo võidusõitjatest inspireeritud, Alcantara® materjaliga viimistletud roolil on kolm kodarat, punane keskosa ja punased õmblused, mis on haarde, teetunnetuse ja mugavuse parim kombinatsioon.
  • Universaalnäidikul on süsinikkiudu meenutav viimistlus, tahhomeeter on kujundatud punase värviga. Näidikupaneeli kate on samuti Alcantara® materjalist.
  • Istmetel, keskkonsoolil, uksepolstril ja roolil on tagasihoidlikud punased õmblused.

Nismost

  • Nismo ehk lühike versioon väljendist Nissan Motorsports on Nissani sport- ja võidusõiduautode kaubamärk, mis toob ettevõttesse uuendusi ja põnevust.
  • Nismo pakub paljudele erinevatele klientidele igapäevaseks kasutamiseks uuenduslikku tehnoloogiat hõlmavaid võimsaid tooteid. Nismo autod tagavad põneva sõidukogemuse: neid iseloomustab mootorispordist inspireeritud aerodünaamika ja stiil, täiustatud juhitavusomadused ja erakordne erksus.
  • Mootorispordi maailmas võistleb Nismo GT- ja sportautode võidusõidu kõrgeimal tasemel, näiteks Jaapani Super GT sarjas ja kestvussõidu maailmameistrivõistlustel (WEC), ning varustab mootoritega tiime, kes osalevad Le Mansi 24 tunni võidusõidul ja Euroopa Le Mansi sarjas. 2012. aastal võitis Nissan GT-R Super GT meistrivõistlused juba teist aastat järjest.

*: Nissan GT-R Nismo rajavalikuga

 

* Autech Japan vastutab Nissan GT-R Nismo kavandamise ja tootmise eest, mille jaoks on vaja sõiduki isiklikku registreerimist.

 

2014. AASTA NISSAN GT-R 

 

Nissan GT-R-i puhul ei jää areng kunagi seisma. Nissani kultuslik sportauto toob oma uue 2014. aasta mudeliga meile veelgi põnevamaid uuendusi ja paremaid lahendusi, tegemata võimsuses järeleandmisi.

  • Uuskalibreeritud vedrustus tagab täiuslikuma sõidukogemuse ja parema teelpüsivuse.
  • Täiustatud salongis on kasutatud LED-lampide tehnoloogiat ning isikupärast esi- ja tagaosa kujundust.
  • Suurepärase kvaliteediga salongiviimistlust on saadaval suuremas valikus.

2014. aasta Nissan GT-R läheb Jaapanis müüki 2. detsembril ja pärast seda ka teistes esindustes üle maailma.

 

2014. aasta Nissan GT-R pakub võimsa GT vaimus mugavamat sõidukogemust, täiuslikumat viimistlust ja suuremat täpsust, tagades samal ajal ka uskumatu võimsuse ja teelpüsivuse. Tänu selle mitmemõõtmelistele omadustele saavad sõitjad igakülgselt tunda GT-R-i võimeid nii mägiteel kurve võttes, kiirteel sõites kui ka linnas manööverdades.

 

2014. aasta Nissan GT-R, millel on tippkvaliteediga välis- ja sisekujundus, tagab täiustatud sõidumugavuse ja järgib igati Nissani kaubamärgi põhimõtet „uuendus, mis sütitab".