Nissan tutvustab uut Qashqaid
Kolmanda põlvkonna Nissan Qashqai turule toomisest on möödas pisut üle kolme aasta. Selle ajaga on Euroopas müüdud üle 350 000 uue Qashqai. Hoidmaks kohta võrdlusalusena omas segmendis, on Qashqai saanud põhjaliku esteetilise värskenduse ja ka olulisi tehnoloogiauuendusi.
"Qashqai uuenduste ulatus lähtub soovist tõsta mudeli pilkupüüdvat atraktiivsust, lisades uue N-Design varustustaseme. Kõigis Qashqaides on tänu uutele Google'i funktsioonidele lisandunud täiendavat mugavust ja segmendis juhtival kohal digitaalset integratsiooni. Kunagi pani Qashqai oma segmendile aluse tänu ainulaadsele disaini, mugavuse ja kasutajasõbraliku tehnika kombinatsioonile. Uuendused säilitavad Nissani positsiooni keskmiste linnamaasturite segmendi loojate ja uuendajatena," ütles Arnaud Charpentier, Nissan AMIEO (Aafrika, Lähis-Ida, India, Euroopa ja Okeaania) piirkonna tootestrateegia asepresident.
Värske välimus
Esivõret on põhjalikult uuendatud, et luua veelgi rabavam esmamulje. Jaapani iidsete sõdalaste rüüdest inspireerituna koosneb see nüüd kümnetest kõrgläikega kolmemõõtmelistest koma-kujulistest elementidest, mis on värvitud kõrgläikega musta värviga ja mis näivad hõljuvat kapoti ja numbrimärgi hoidiku vahel.
Uutel esituledel on nüüd adaptiivne kaugtulede moodul, mida täiendab tulede ulatuse laiendamiseks mõeldud osa. See on kasulik nähtavuse suurendamiseks hämaras ja udus. Põhiläätse all olevad päevatuled koosnevad viiest väikesest läätsest, mis on sama kujuga kui esivõre "komad".
Päevatuled ümbritsevad nüüd esitulesid, ühinedes esitule kohal oleva kitsa tulega, mis sarnaneb eelmise Qashqaiga, kuid nüüd paikneb välimises servas valgustatud kiri "Nissan".
Uus 18-tolline teemantlõikega valuvelg on nüüd keskmise varustustaseme Qashqai standardvarustuses. Kõrgematele varustustasemetele on disainitud uus 19-tolline valuvelg ja uus 20-tolline teemantlõikeline valuvelg.
Uus varustustase
Uus täiendus on N-Designi varustustase, millel on ainulaadsed esteetilised detailid. N-Design loodi, et meeldida Qashqai klientidele, kes soovivad, et nende mudeliversioon oleks eriti julge. Väljast on N-Designil uste all asuv kere alumine osa ja rattakoopad kerevärvi. Täiesti uued ja ainulaadsed 20-tollised valuveljed lisavad silmatorkavust.
Kõrgematel varustustasemetel elavdavad autos valitsevat õhkkonda uus Alcantara® materjal armatuurlaual, uste sisekülgedel, ukse käetugedel ja keskkonsooli panipaiga kattel. Premium-klassi tunnet aitavad jäljendada Qashqai kolmel kõrgemal varustustasemel kasutusele võetud uuendatud istmekatted.
Täiustatud tunnustehnoloogiad
Qashqai üht kõige sagedamini kasutatavat funktsiooni on oluliselt täiendatud. Around View Monitor [AVM] on Nissani tunnustehnoloogia, mis pärineb aastast 2007.
Tagurpidikäigu valimisel kombineeritakse nelja väliskaamera vaade, et anda sõidukist linnulennult vaade, mis võimaldab sooritada parkimismanöövreid maksimaalse enesekindlusega. Äsja täiendatud AVM-tehnoloogias on kasutusel neli kaamerat, et tagada ülimalt selge vaade kõigis valgustingimustes.
Nüüd on sellel 3D-funktsioon, mis võimaldab juhil näha autot mitte ainult ülalt, vaid valida ka ühe kaheksast erinevast väliskaamera vaatepunktist, et visualiseerida autot eest, tagant, külgedelt või nurkadest, et tuvastada võimalikud märkamata jäänud välised ohud.
Lisaks võimaldab "läbipaistva kapoti vaatena" tuntud funktsioon juhil näha esirataste asendit nii, nagu vaataks neid otse tagant, mis võimaldab täpselt manööverdada kitsastes kohtades, näiteks parklates, kus betoonist äärekivid võivad velgi kahjustada.
Veel üks uus nutikas AVM-i funktsioon on "parkimiskoha asukoha mälu", mis võimaldab Qashqai juhil salvestada sageli külastatavad parkimiskohad, nii et auto tuvastab asukoha automaatselt GPS-i abil. Kui see juhtub, mäletab auto täpset asukohta, võimaldades iga kord täiuslikku parkimist. See on eriti kasulik, kui vaba ruumi on vähe.
Kaasajastatud juhiabisüsteemid
Autonoomse hädapidurduse funktsioonid on ümber kalibreeritud, et paremini tuvastada riski ja reageerida võimaliku kokkupõrke korral kiiremini. See kehtib eesmise hädapiduri, jalakäija eesmise hädapiduri, jalgratturi eesmise hädapiduri ja nutika hädapidurduse funktsioonide kohta.
Häda korral sõidurajal hoidmise süsteem aktiveeritakse nüüd Qashqai käivitamisel automaatselt. See käivitab nii sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteemi kui ka sõidurajalt kõrvalekaldumise vältimise süsteemi kiirustel üle 60 km/h. See koosneb haptilisest hoiatusest, mida annab vibreeriv rool, kui süsteem tuvastab, et auto on liiga lähedal kas tee keskjoonele või tee servale.
Täiustatud Qashqail on uus kiire ja lihtne juhiabi kohandatud režiim, mis võimaldab juhtidel vastavalt oma eelistustele kiiresti kohandada erinevate abitehnoloogiate täpset sekkumise taset.
Sisse-ehitatud Google
Värskendatud Qashqai on esimene sõiduk Nissani valikus, millel on sisse-ehitatud Google'i funktsioonid, mis teeb suhtluse kliendi digitaalse elu ja sõiduki vahel peaaegu märkamatuks.
Qashqai standardvarustuses on Google Maps ja pärast sisse logimist pääsevad juhid isikliku Google'i kontoga ligi oma lemmikkohtadele ja huvipunktidele. See vähendab sõltuvust mobiiltelefonist ja mobiiltelefonivõrgust. Üle-õhu toimuvad värskendused tagavad, et kaarditeave on alati ajakohane.
Google'i assistent võimaldab juhil sõidu ajal kasutada oma häält käed-vabad abi saamiseks. Autojuhid saavad juurdepääsu ka rakenduste ökosüsteemile, mis on Google Playst allalaadimiseks saadaval.
Elektriga sõitmine ilma laadimata
Qashqail on saadaval hübriidjõuallikas ehk e-POWER – ainulaadne elektrifitseeritud jõuajam. See koosneb bensiinimootorist, mis toodab elektrit elektrimootorile, mida kasutatakse ainsana rataste käitamiseks. See on palju lihtsam lahendus kui paljud tänapäeval müügil olevad traditsioonilised hübriidid.
Puhtalt elektrimootori abil rataste käitamine tähendab kohest, lineaarset ja suure pöördemomendiga reaktsiooni. See annab elektrilise sõidu tunde, ilma et oleks vaja mõelda laadimisele. See on omamoodi hüppelaud klientidele, kes pole veel valmis 100% elektrilisele sõidule üle minema.
Täiustatud 3-silindrilise turboga mootori ainus roll – muutuva surveastmega tehnoloogiaga – on toota elektrit, mis suunatakse inverteri kaudu kas 140 kW elektrimootorile või 1,8 kWh akule (või mõlemale, vastavalt sõiduolukorrale).
Alates Qashqai ja X-Traili turule toomisest 2022. aasta septembris on Nissan Euroopas müünud üle 100 000 e-POWER-iga varustatud sõiduki – kliendid armastavad elektriajami tunnet.
# # #
Kolmanda põlvkonna Nissan Qashqai turule toomisest on möödas pisut üle kolme aasta. Selle ajaga on Euroopas müüdud üle 350 000 uue Qashqai. Hoidmaks kohta võrdlusalusena omas segmendis, on Qashqai saanud põhjaliku esteetilise värskenduse ja ka olulisi tehnoloogiauuendusi.
"Qashqai uuenduste ulatus lähtub soovist tõsta mudeli pilkupüüdvat atraktiivsust, lisades uue N-Design varustustaseme. Kõigis Qashqaides on tänu uutele Google'i funktsioonidele lisandunud täiendavat mugavust ja segmendis juhtival kohal digitaalset integratsiooni. Kunagi pani Qashqai oma segmendile aluse tänu ainulaadsele disaini, mugavuse ja kasutajasõbraliku tehnika kombinatsioonile. Uuendused säilitavad Nissani positsiooni keskmiste linnamaasturite segmendi loojate ja uuendajatena," ütles Arnaud Charpentier, Nissan AMIEO (Aafrika, Lähis-Ida, India, Euroopa ja Okeaania) piirkonna tootestrateegia asepresident.
Värske välimus
Esivõret on põhjalikult uuendatud, et luua veelgi rabavam esmamulje. Jaapani iidsete sõdalaste rüüdest inspireerituna koosneb see nüüd kümnetest kõrgläikega kolmemõõtmelistest koma-kujulistest elementidest, mis on värvitud kõrgläikega musta värviga ja mis näivad hõljuvat kapoti ja numbrimärgi hoidiku vahel.
Uutel esituledel on nüüd adaptiivne kaugtulede moodul, mida täiendab tulede ulatuse laiendamiseks mõeldud osa. See on kasulik nähtavuse suurendamiseks hämaras ja udus. Põhiläätse all olevad päevatuled koosnevad viiest väikesest läätsest, mis on sama kujuga kui esivõre "komad".
Päevatuled ümbritsevad nüüd esitulesid, ühinedes esitule kohal oleva kitsa tulega, mis sarnaneb eelmise Qashqaiga, kuid nüüd paikneb välimises servas valgustatud kiri "Nissan".
Uus 18-tolline teemantlõikega valuvelg on nüüd keskmise varustustaseme Qashqai standardvarustuses. Kõrgematele varustustasemetele on disainitud uus 19-tolline valuvelg ja uus 20-tolline teemantlõikeline valuvelg.
Uus varustustase
Uus täiendus on N-Designi varustustase, millel on ainulaadsed esteetilised detailid. N-Design loodi, et meeldida Qashqai klientidele, kes soovivad, et nende mudeliversioon oleks eriti julge. Väljast on N-Designil uste all asuv kere alumine osa ja rattakoopad kerevärvi. Täiesti uued ja ainulaadsed 20-tollised valuveljed lisavad silmatorkavust.
Kõrgematel varustustasemetel elavdavad autos valitsevat õhkkonda uus Alcantara® materjal armatuurlaual, uste sisekülgedel, ukse käetugedel ja keskkonsooli panipaiga kattel. Premium-klassi tunnet aitavad jäljendada Qashqai kolmel kõrgemal varustustasemel kasutusele võetud uuendatud istmekatted.
Täiustatud tunnustehnoloogiad
Qashqai üht kõige sagedamini kasutatavat funktsiooni on oluliselt täiendatud. Around View Monitor [AVM] on Nissani tunnustehnoloogia, mis pärineb aastast 2007.
Tagurpidikäigu valimisel kombineeritakse nelja väliskaamera vaade, et anda sõidukist linnulennult vaade, mis võimaldab sooritada parkimismanöövreid maksimaalse enesekindlusega. Äsja täiendatud AVM-tehnoloogias on kasutusel neli kaamerat, et tagada ülimalt selge vaade kõigis valgustingimustes.
Nüüd on sellel 3D-funktsioon, mis võimaldab juhil näha autot mitte ainult ülalt, vaid valida ka ühe kaheksast erinevast väliskaamera vaatepunktist, et visualiseerida autot eest, tagant, külgedelt või nurkadest, et tuvastada võimalikud märkamata jäänud välised ohud.
Lisaks võimaldab "läbipaistva kapoti vaatena" tuntud funktsioon juhil näha esirataste asendit nii, nagu vaataks neid otse tagant, mis võimaldab täpselt manööverdada kitsastes kohtades, näiteks parklates, kus betoonist äärekivid võivad velgi kahjustada.
Veel üks uus nutikas AVM-i funktsioon on "parkimiskoha asukoha mälu", mis võimaldab Qashqai juhil salvestada sageli külastatavad parkimiskohad, nii et auto tuvastab asukoha automaatselt GPS-i abil. Kui see juhtub, mäletab auto täpset asukohta, võimaldades iga kord täiuslikku parkimist. See on eriti kasulik, kui vaba ruumi on vähe.
Kaasajastatud juhiabisüsteemid
Autonoomse hädapidurduse funktsioonid on ümber kalibreeritud, et paremini tuvastada riski ja reageerida võimaliku kokkupõrke korral kiiremini. See kehtib eesmise hädapiduri, jalakäija eesmise hädapiduri, jalgratturi eesmise hädapiduri ja nutika hädapidurduse funktsioonide kohta.
Häda korral sõidurajal hoidmise süsteem aktiveeritakse nüüd Qashqai käivitamisel automaatselt. See käivitab nii sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteemi kui ka sõidurajalt kõrvalekaldumise vältimise süsteemi kiirustel üle 60 km/h. See koosneb haptilisest hoiatusest, mida annab vibreeriv rool, kui süsteem tuvastab, et auto on liiga lähedal kas tee keskjoonele või tee servale.
Täiustatud Qashqail on uus kiire ja lihtne juhiabi kohandatud režiim, mis võimaldab juhtidel vastavalt oma eelistustele kiiresti kohandada erinevate abitehnoloogiate täpset sekkumise taset.
Sisse-ehitatud Google
Värskendatud Qashqai on esimene sõiduk Nissani valikus, millel on sisse-ehitatud Google'i funktsioonid, mis teeb suhtluse kliendi digitaalse elu ja sõiduki vahel peaaegu märkamatuks.
Qashqai standardvarustuses on Google Maps ja pärast sisse logimist pääsevad juhid isikliku Google'i kontoga ligi oma lemmikkohtadele ja huvipunktidele. See vähendab sõltuvust mobiiltelefonist ja mobiiltelefonivõrgust. Üle-õhu toimuvad värskendused tagavad, et kaarditeave on alati ajakohane.
Google'i assistent võimaldab juhil sõidu ajal kasutada oma häält käed-vabad abi saamiseks. Autojuhid saavad juurdepääsu ka rakenduste ökosüsteemile, mis on Google Playst allalaadimiseks saadaval.
Elektriga sõitmine ilma laadimata
Qashqail on saadaval hübriidjõuallikas ehk e-POWER – ainulaadne elektrifitseeritud jõuajam. See koosneb bensiinimootorist, mis toodab elektrit elektrimootorile, mida kasutatakse ainsana rataste käitamiseks. See on palju lihtsam lahendus kui paljud tänapäeval müügil olevad traditsioonilised hübriidid.
Puhtalt elektrimootori abil rataste käitamine tähendab kohest, lineaarset ja suure pöördemomendiga reaktsiooni. See annab elektrilise sõidu tunde, ilma et oleks vaja mõelda laadimisele. See on omamoodi hüppelaud klientidele, kes pole veel valmis 100% elektrilisele sõidule üle minema.
Täiustatud 3-silindrilise turboga mootori ainus roll – muutuva surveastmega tehnoloogiaga – on toota elektrit, mis suunatakse inverteri kaudu kas 140 kW elektrimootorile või 1,8 kWh akule (või mõlemale, vastavalt sõiduolukorrale).
Alates Qashqai ja X-Traili turule toomisest 2022. aasta septembris on Nissan Euroopas müünud üle 100 000 e-POWER-iga varustatud sõiduki – kliendid armastavad elektriajami tunnet.